O mnie

Katowice, śląskie, Poland
Mam na imię Kasia. Uwielbiam tworzyć :)Co? Wszystko na raz :) Mam milion pomysłów na minutę i staram się część z nich realizować. Prowadzę sklep z odzieżą używaną SZMATRIX i tam sprzedaje moje prace.

sobota, 6 października 2012

"Ania inspiruje"

Jak wcześniej pisałam jakiś czas temu zainteresowałam się papierową wikliną. Dzięki blogowi Ani nauczyłam się bardzo dużo :) Zaczęłam od trudnej pracy, bo od auta, ale tak mi się spodobało, że musiałam je mieć :D Szału nie ma, jest troszkę krzywe i ma wiele niedociągnięć, ale to moja pierwsza praca z wikliny, mam nadzieję, że kolejne będą lepsze :)
Aniu dziękuję :)








8 komentarzy:

  1. Od razu skok na głęboką wodę :D Wyszło całkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj głęboka ta woda głęboka, ale dałam radę. Już tworze kolejne rzeczy wg kursu Ani i oczywiście będę się chwalić:D Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. No, no, no piękne! Powiem Ci ze podziwiam za cierpliwosc i włożoną pracę. A praca końcowa naprawde "fiu, fiu" mnie się podoba bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Jestem pełna podziwu:) gratuluję:) kaliina

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę:) teraz ruszymy w trasę naszymi limuzynami:)) jest świetna!! krzywa?? kochana to Twoja pierwsza praca i trudna!!!!! bardzo trudna !!! wiem co mówię!! jestem pełna podziwu i ukłonik .. buuziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jak ja czekałam na Twój komentarz :D Dziękuję Ci bardzo za to że mnie tyle nauczyłaś i za Twoje pozytywne, ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń